Veelgestelde vragen

1. Welke soorten brandhout bieden jullie aan? Wij zoeken voortdurend naar nieuwe bronnen van diverse soorten ovengedroogd/natuurlijk gedroogd brandhout. Meldt je dus zeker aan om op de hoogte te blijven van nieuwe aanwinsten. Zo ben je er altijd als eerste bij! 

2. Wat zijn de kenmerken van de verschillende houtsoorten? Voor meer uitleg over de soorten brandhout die wij verkiezen, neem een kijkje op onze Brandhoutpagina.

3. Hoe wordt het haardhout geleverd? Ons brandhout wordt geleverd in gestapelde pallets of kratten van 1,8 m³. De levering gebeurt met vrachtwagen en elektrische transpalet. We brengen het hout zelf tot bij u, zo bent u zeker van de beste service.

4. Wat is het vochtpercentage van het brandhout? Ons droog brandhout heeft een vochtpercentage van minder dan 20%, wat zorgt voor een efficiënte en schone verbranding. 

5. Kan ik het brandhout ook afhalen? Afhalingen kunnen enkel op afspraak. Neem contact met ons op om een geschikt tijdstip te plannen en om de actuele voorraad te bespreken.

6. Bieden jullie ook aanmaakhout en kleinere hoeveelheden aan? Naast de grote palletboxen is het ook mogelijk om kleinere hoeveelheden brandhout te bestellen. Neem contact op met ons om uw wensen te bespreken.

7. Wat zijn de betaalmethoden? U kunt bij ons veilig betalen via Bancontact, creditcard of bankoverschrijving. Alle betalingen verlopen via een beveiligde verbinding. Het is ook mogelijk om Cash of via Payconic/bankapp te betalen aan de chauffeur bij levering.

8. Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen? Bestellingen kunnen eenvoudig worden geplaatst via onze website. Selecteer de gewenste producten, voeg ze toe aan uw winkelwagen en volg de stappen om uw bestelling af te ronden.

9. Wat is de levertijd van mijn bestelling? We werken met levering op afspraak volgens beschikbare dagen. selecteer tijdens het bestellen een dagdeel (voormiddag/namiddag) dat u het beste uitkomt. 

10. Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren? Als u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

11. Wat moet ik doen als ik problemen heb met mijn bestelling? Bij eventuele problemen of vragen over uw bestelling kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij streven ernaar om u zo snel mogelijk te helpen.